Thursday, February 2, 2012

Trumpas reklaminis

[Man labai patinka kaip Aistė (http://u5ername.wordpress.com/) pradžioj dažniausiai parašo ko šiandien klausosi]

Aš šiandien klausausi įvairiai: Scorpions, Игорь Растеряев (Igor Rasteriaev), visokios devinto dešimtmečio pabaigos TSRS diskotekinės muzikos, Ночной Дозор (Nakties Sargyba) ir Дневной Дозор (Dienos Sargyba) garso takelių. Žodžiu šiandien, kaip ir visada, eklektika. Bet ne apie tai įrašas.

Kuo toliau, tuo labiau prie frazės "I don't want to live on this planet anymore" atsiradimo ir patvirtinimo prisideda ir reklamos. Ne tos, kur rodo per teliką (nes teliko vis dar neturiu, nu teoriškai turiu, jis stovi apačioj svetainėj, bet aš teliką žiūriu tik namie Lietuvoj, tai čia skaitau, kad neturiu). Reklamos internete. Atsidarai kokį nors straipsnį delfyje - ir jis pradingsta, nes iššoka reklama per visą ekraną. Negana to, jos negali išjungti, kol nepraeina kažkiek sekundžių. Arba įsijungi youtube, pvz nori kokio nors kad ir Rammstein klipą pasižiūrėt, o tau išmeta kokio nors Bieberio albumo videoreklamą, kurią praleisti gali kai praeina 5 ar 10 sekundžių (iš tikro tai ne Bieberio, bet kažkokio panašaus lygio veikėjo naujo albumo reklama išlindo). Ir dar po to, kai jau praleidi tą reklamą, išlenda dar viena maža permatoma lentelė video apačioje su kokia nors kita reklama. Arba tarkim žiūri Simpsonų epizodą. Puslapyje su nuorodomis paspaudi ant nuorodos - vienas! Iššoka reklama - nuorodoje palauki 5 sekundes iki patvirtinimo, kad esi gyvas žmogus, paspaudi - du - užsikrauna puslapis - trys - paspaudi "Play" - keturi. Kiekviename žingsnyje iššoka naujas užknisantis reklamos langas. Arba va dabar, ką tik, įsijungiau Любэ ir Безруков klipą ir dainą Берёзы (grupės Liube su aktoriumi Sergejumi Bezrukovu klipą Berželiai) ir prieš jį išlindo... Slow R&B kažkokia videoreklama. Susivemtina! Nenoriu skambėti snobiškai, bet negi šitos dvi muzikos rūšys turi ką nors bendro? Reklameriai galėtų bent jau kažkaip sureguliuoti šitas nesąmones, tarkim jeigu įsijungi Rammstein klipą, tai kokių Megadeth turą reklamuotų. Nors jei jau imant iš šitos pusės... Tokiems kaip Megadeth idiotiškų reklamų nereikia. Jie surenka stadionus ir be youtubo užknisančių reklamų. Darom išvadas? Studijos bruka šlamštą (capt. Obvious, fraulein Engelheart).
Nežinau kaip jums, bet vos tik aš pamatau tokias reklamas per visą puslapį, arba įkyriai išlendančias iš puslapio šono/viršaus, man smegenys automatiškai blokuoja informaciją, esančią reklamoje. Žiūriu į ekraną ir nematau nei kas ten per prekinis ženklas, nei ką reklamuoja. Tas pats ir su videoreklamom (keli atvejai - išimtis, nes video kažkaip sunkiau blokuoti nei paprastą paveiksliuką. Ir video su garsu būna). Mechaniškai palaukiu 5 sekundes, išjungiu ir mėgaujuosi tuo, ką norėjau žiūrėti. BET. Tos 5 sekundės septynioliką kartų per dieną tikrai užknisa. LABAI.

2 comments:

  1. Cha cha, nereikėjo ugininės lapės iškeisti į chromą :)

    Ad Block Plus - ir nebėr (daugumos) reklamų.
    No Script - jei nori išjungti įv skriptus, bet šitas addon tai kaip su kulkosvaidžiu per internetą prasieina. Man gal savaitę užtruko naršymo po įv psl ir leidimų dėliojimo iki galiu naudotis viskuo, nejausdama, kad pas mane ta programa išvis yra.

    Ir išjunk captcha D:

    ReplyDelete
  2. Bijau kad prispamins botai be captchos, bet ok išjungsiu :>
    Chromas irgi visokiausių adblokų turi, aš darbe išbandžiusi buvau, bet man laaabai kabina internetą, kuris čia ir taip ypatingai prastas... Ir man paprastos reklamos šonuose netrukdo, man jos netgi patinka. Nervina tik tos, kurios ant akių lenda ir [ypatingai] reklamos prieš video. O adblockas jų lygtai nenaikina :(

    ReplyDelete